بهترین نکات مربوط به بازاریابی محتوا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


اگرچه جستجوی پولی تمرکز اصلی ما در اینجا در WordStream است ، ما (این روزها بهمراه تقریباً هر شرکت دیگری) در تجارت رسانه نیز فعالیت داریم. کاملاً به واسطه داشتن یک وبلاگ ، ما دائماً در حال جستجوی راه هایی هستیم که نه تنها عملکرد محتوای خود را بهینه کنیم ، بلکه خود محتوا را نیز بهبود ببخشیم.

از آنجا که محتوا بخش بزرگی از آنچه در اینجا در WordStream انجام می دهیم (و این واقعیت است که مزایای بازاریابی محتوا بسیار زیاد است) ، ما می خواستیم به توصیه های بازاریابی محتوای خود نگاهی بیندازیم و همه آنها را در یک پست ارزشمند جمع آوری کنیم. با این حال ، ما "محتوا" نبودیم (که به طور قطع هدف اصلی آن بود) که از سال 2015 به توصیه های بازاریابی محتوا خود بپردازیم ، بلکه بیشترین محتوای مربوط به محتوا از کل وبلاگ WordStream است.

فقط بهترین مطالب خود را منتشر کنید - و ثابت قدم باشید

با تولید محتوای بسیار زیاد ، رقابت در به اصطلاح "اقتصاد توجه" امروز هرگز شدیدتر نبوده است. به همین ترتیب ، بسیار مهم است که شما فقط بهترین مطالب ممکن را منتشر کنید ، یا احتمالاً نمی توانید امیدوار باشید که موفق شوید.

موفقیت محتوای خود را با داده ها ارزیابی کنید

یکی از اشتباهات رایج در مورد بازاریابی محتوا این است که به سادگی با انتشار پست های وبلاگ ، کسب و کار شما جادویی رونق می گیرد و در محاصره ارتش های مشتاق آینده نگر قرار می گیرید که برای هر چیزی که می فروشید سر و صدا می کنند. متأسفانه ، این به ندرت اتفاق می افتد. بازاریاب های محتوای هوشمند فقط محتوای عالی تولید نمی کنند ، بلکه می دانند چگونه نتایج تلاش های خود را بسنجند.

برخی از وبلاگ نویسان راضی هستند که به تعداد اشتراک های اجتماعی آخرین پست خود نگاهی بیندازند و بر اساس آن در مورد موفقیت خود قضاوت می کنند. با این حال ، حتی بیشترین پست وبلاگ نیز ممکن است در رسیدن به اهداف تجاری شما کوتاه باشد. می خواهید محتوای شما واقعاً به چه نتیجه ای برسد و چگونه آن را اندازه گیری می کنید؟

آنچه را که می خواهید محتوای شما انجام دهد ، بسیار مهم است که ارزیابی عملکرد محتوای خود را با استفاده از تجزیه و تحلیل و سایر روش های داده محور انجام دهید - در غیر این صورت می توانید وقت و هزینه خود را برای محتوایی که کاری برای تجارت شما انجام نمی دهد ، هدر دهید. برای برخی ، موفقیت در ترافیک کلی با استفاده از Google Analytics قابل اندازه گیری است. برای دیگران ، اشتراک های اجتماعی یا "معیارهای توجه" مانند عمق پیمایش ممکن است مهم تر باشند ، معیاری که با ابزاری مانند Chartbeat قابل اندازه گیری است.

با این حال - و هر اندازه ای - که اندازه گیری می کنید ، مطمئن باشید که در واقع عملکرد محتوای خود را به طور مداوم ارزیابی می کنید تا اطمینان حاصل کنید که زمان و پول شما به طور عاقلانه و م usedثر استفاده می شود. برای راهنمایی بیشتر در مورد معیارهای بازاریابی محتوا و نحوه اندازه گیری آنها ، این راهنمای دقیق توسط WordStream Founder و CTO ، لری کیم را بخوانید.

محتوای خود را دوباره استفاده کنید

تولید بهترین محتوا به زمان ، تلاش و مهارت نیاز دارد. حتی اگر بهترین محتوای خود را رایگان (که باید باشید) می دهید ، به این معنی نیست که نمی توانید از محتوای خود بازده بیشتری دریافت کنید. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل از یک قالب به چند قالب دیگر استفاده می کنند.

به آخرین پست وبلاگی که منتشر کردید فکر کنید که عملکرد بسیار خوبی داشت. آیا به دلیل داشتن منبع با ارزش و همیشه سبز ، مورد توجه خوانندگان قرار گرفت؟ آیا این به مخاطبان شما چیزی ارائه داده است که در هیچ جای دیگری نتوانند پیدا کنند؟ پس از آن احتمالاً به عنوان یک راهنمای قابل دانلود خوب عمل می کند. به همین ترتیب ، برخی از پست های وبلاگ ممکن است برای انفجار ایمیل یا یک وبینار زنده مناسب باشد. با این وجود محتوای خود را برای استفاده مجدد خود انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که ارزش سرمایه خود را از سرمایه گذاری تولید محتوای خود دریافت می کنید.

از بهترین عناوین خود در تبلیغات PPC استفاده مجدد کنید

اگر یک کمپین PPC را اجرا می کنید و محتوا تولید می کنید ، باید در نظر داشته باشید که عناوین با عملکرد عالی را نیز در نسخه تبلیغات خود قرار دهید. اگر یک عنوان به شدت مورد توجه خوانندگان شما قرار گیرد ، احتمالاً متنوعی از آن به شدت مورد پسند خریداران احتمالی قرار خواهد گرفت.

اگر به آن فکر کنید ، کپی و محتوای آگهی PPC از همان "قلاب" های مشابه ، مانند زاویه جذاب عاطفی ، افعال قوی و مزایای قابل درک برخوردار است. از نظر طول نیز مشابه هستند (یا باید باشند) - تبلیغات AdWords و Bing در تبلیغات خود دارای محدودیت شخصیت اجباری هستند که تبلیغ کنندگان چاره ای جز دنبال کردن ندارند ، در حالی که عناوین کوتاهتر از شش کلمه از نظر محتوا به شدت اجرا می شوند.

اگر اخیراً یک پست وبلاگ ، وبینار یا مقاله سفید از انتظارات شما فراتر رفته است ، آزمون A / B را انجام دهید تا ببینید آیا عملکرد آن به اندازه تبلیغات قوی است. برای بررسی نکات بیشتر درباره اینکه چگونه می توانید محتوای خود را بیشتر کنید ، به این پست وبلاگ در مورد چگونگی فکر کردن مانند یک بازاریاب محتوا برای PPC مراجعه کنید.

بپذیرید که همه مطالب برای گفتن یک داستان ندارند

یکی از بزرگترین آزارهای حیوانات خانگی من در مورد صنعت بازاریابی محتوا ، تمرکز بر قصه گویی است. من را اشتباه نگیرید - من کاملاً عقیده دارم که قصه گویی مهارت مهمی برای اشتیاق (و حتی باتجربه) بازاریابان محتوا برای پرورش است و قصه گویی با نام تجاری یکی از موثرترین راه ها برای دستیابی به مشتریان جدید احتمالی با پیام شماست.

با این حال ، این بدان معنا نیست که همه محتوا داستان سرایی است ، یا اینکه همه بازاریابان محتوا قصه گو هستند.




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : reza
ت : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');